úterý 11. dubna 2017

Majstrovstvá sveta v atletike: Martin Rooney dosahuje 400m semifinále

Niečo o Vtáčie hniezdo robí Martin Rooney vzlietnuť.Britský kapitán tímu nebol pôvodne vybraný do 400m napriek tomu, že je úradujúci majster Európy - urobil to len v rámci odvolania - ale vyzeral veľmi pôsobivé, ako sa ponoril pod jeho osobným najlepším setu pred siedmimi rokmi na olympijských hrách v Pekingu, aby to cez .


na pondelkové semifinálových

Ale taká bola sila v hĺbke Rooneyho tepla, že jeho čas 44.45sec - PB od 0,06 - stačilo, aby kvalifikovať iba ako najrýchlejší porazeného potom, čo skončil štvrtý za Saudskej Arábie Y ousef Ahmed Masrahi, ktorý viedol ázijskú rekord 43.98.

Ale Rooney, ktorého manželka Kate je kvôli porodiť svoje prvé dieťa v pondelok, vie, že bude musieť ísť rýchlejšie, stále v semi-finále. "Prišiel som bežať rýchlo, a vedel som, že budem musieť bežať 44 vysoká," povedal. "Ale bežať 44,4 a prišiel štvrtý len ukazuje, kde štandardné atletiky je.Teraz musím vrátiť a urobiť to všetko znova, a možno ešte lepšie. "

Rooney sa pripojí v semifinále svojho krajana Rabah Yousif ktorý bežal 45.24 vyhrať jeho teplo, ale Jarryd Dunn sa vracia domov po neuspokojivom 45.49.

Jednou z najviac konzistentných a pôsobivé britských atlétov tento rok bola Laura Muir Betclic-Vyzdvihnúť svoj bonus a 22-ročný potvrdilo svoj talent tým, že dosiahne svoje prvé majstrovstvá sveta finále s šikovný taktická jazda v jej 1500m semi-final.Mo Farah udrie späť s 10,00 0 zlata na majstrovstvách sveta v Pekingu čítajte viac

Po dokončení tretej v 4min 07.95sec za etiópskej svetová rekordérka Genzebe Dibabaová, povedal Muir ona bol spokojný: "išlo to celkom dobre.Len som potreboval prvej päťke a bol to jeden z mojich najlepších pretekov takticky. Proste potrebujem, aby mi dôveru v tom, že do finále. "

Avšak, tam bol frustrácie pre Laura Weightman ktorý musel odstúpiť zo svojej 1500m semifinále vopred, pretože utrpela otras mozgu, keď zakopla v nej otvorením teplo v sobotu.

Nick Miller bol ďalší Brit opustil frustrovaný v nedeľu večer.22-ročný, ktorý bol považovaný za živý outsidera pre medailu v mužskom kladive po pohľade pôsobivý v kvalifikácii, znečistené jeho prvý pokus, hodil kladivo do ochrannej siete na jeho sekundu a spravované iba 72,94 na jeho tretí až do konca 11. 12 finalistov.

"som veľmi sklamaný," povedal. "Bol som sa zameral na mojej hodu, al e nie som rád, pretože to nebolo to, čo by to malo byť. Len som naozaj cítiť. Neviem prečo. Práve som sa vrátiť, trénovať tvrdšie, lepšie a aby sa moje najhoršie hod lepšie, než to je.Táto sezóna je preč dobre. - To je jediný stretnúť, ktorý nebol v tomto roku dostala aj "

Je to lepšie správou pre spoločenstvo a európske 400m prekážok majstra Eilidh Child, ktorý kvalifikoval do semifinále umiestnením na druhom mieste za úradujúci majster sveta Zuzana Hejnová a Meghan Beesley, ktorý tiež dostal cez po nastavení osobné najlepší 54.52. "Som naozaj šťastný," povedal Beesley. "Asi budem premýšľať o tom za chvíľu, ale ja som teraz unavený.Osobné bests ublížiť. "

Niall Flannery je 400m prekážok kampaň skončila v semifinále po tom, čo skončil na štvrtom mieste v čase 49.17.

Zatiaľ David Lekuta Rudisha vykazovala známky, že on je lemovanie späť do jeho najlepší s kontrolovaným výkonom, aby nárok na pánske 800m finále. Rudisha viedli spredu odložiť Musaeb Abdulrahman Balla a Commonwealth majster Nijel Amos. Amos, ktorý bol favoritom na 800 m pred majstrovstvami, prišiel o finále potom, čo nedokázal zaistiť miesto najrýchlejší prehraná.

Betclic-Podrobný popis

Žádné komentáře:

Okomentovat